FAQ
Čo sa udeje po tom, ako si zarezervujem termín rezervácie?
Dostanete potvrdenie, že Vaša rezervácia je prijatá a v maili si nájdete všetky podrobnosti ohľadom rezervácie spolu aj s odkazom, pomocou ktorého si nastavíte heslo a získate tak prístup do panelu zákazníka.
Čo to znamená “zarezervovať si termín“?
Termín rezervácie slúži ako termín prijatia vášho bicykla do nášho servisu aby ste nemuseli stáť v radoch. Pri prijímaní zrealizujeme diagnostiku stavu vášho bicykla a určíme na mieste predpokladaný čas opravy alebo údržby.
Ako sa dozviem, že je môj servis vybavený?
Budete o tom informovaný mailovou notifikáciou. Taktiež sa vám zmení stav danej rezervácie v paneli zákazníka.
Kedy si môžem prísť po odservisovaný bicykel?
Počas otváracích hodín:
- Pondelok , Streda, Piatok: 09:00 – 19:00
- Utorok, Štvrtok: 09:00 – 17:00
- Sobota: 09:00 – 12:00
Kedy sa dozviem predpokladaný čas a cenu opravy alebo údržby?
Tieto informácie sa dozviete pri príjmaní bicykla v našom servise po základnej úvodnej diagnostike.
Kedy platím za servis, prémium a službu odvoz / dovoz?
Všetky platby sa realizujú na mieste po dokončení všetkých úkonov.
Ako si vytvorím účet do zákazníckeho panela?
Účet sa Vám vytvorí automaticky po zarezervovaní termínu rezervácie. V potvrdzovacom maili Vám príde odkaz, pomocou ktorého si nastavíte heslo.
Načo slúži zákaznícky panel?
V zákazníckom paneli môžete sledovať stav rezervácie, rezerváciu zrušiť alebo presunúť, meniť svoje meno, priezvisko, mail a heslo.
Ako sa dostanem do panelu zákazníka?
Cez položku „Tvoje rezervácie“ v navigačnom menu stránky.
Čo v prípade, že chcem rezerváciu zrušiť alebo presunúť?
Rezerváciu zrušiť alebo presunút je možné v paneli zákazníka.
Ako si obejdnám službu odvoz / dovoz?
Stačí ak pri rezervácii termínu servisu vo formulári vyberiete z rozbaľovacej ponuky možností v sekcii „odvoz / dovoz“ možnosť „áno“ a do políčka nižšie zadáte adresu pre odvoz / dovoz bicykla.
Ako sa realizuje odvoz / dovoz?
Ak ste si objednali službu odvoz / dovoz až k Vám domov budeme Vás telefonicky kontaktovať pre dohodnutie si termínu odvozu a dovozu.
Čo ak mám o odvoz / dovoz ale bývam mimo Bratislavy?
V takom prípade Vás budeme po zarezervovaní termínu telefonicky kontaktovať.
Ako si objednám prémium?
Pri rezervácii termínu servisu vo formulári vyberiete, o ktorý typ prémia máte záujem.
FAQ
Čo sa udeje po tom, ako si zarezervujem termín rezervácie?
Dostanete potvrdenie, že Vaša rezervácia je prijatá a v maili si nájdete všetky podrobnosti ohľadom rezervácie spolu aj s odkazom, pomocou ktorého si nastavíte heslo a získate tak prístup do panelu zákazníka.
Čo to znamená “zarezervovať si termín“?
Termín rezervácie slúži ako termín prijatia vášho bicykla do nášho servisu aby ste nemuseli stáť v radoch. Pri prijímaní zrealizujeme diagnostiku stavu vášho bicykla a určíme na mieste predpokladaný čas opravy alebo údržby.
Ako sa dozviem, že je môj servis vybavený?
Budete o tom informovaný mailovou notifikáciou. Taktiež sa vám zmení stav danej rezervácie v paneli zákazníka.
Kedy si môžem prísť po odservisovaný bicykel?
Počas otváracích hodín:
- Pondelok , Streda, Piatok: 09:00 – 19:00
- Utorok, Štvrtok: 09:00 – 17:00
- Sobota: 09:00 – 12:00
Kedy sa dozviem predpokladaný čas a cenu opravy alebo údržby?
Tieto informácie sa dozviete pri príjmaní bicykla v našom servise po základnej úvodnej diagnostike.
Kedy platím za servis, prémium a službu odvoz / dovoz?
Všetky platby sa realizujú na mieste po dokončení všetkých úkonov.
Ako si vytvorím účet do zákazníckeho panela?
Účet sa Vám vytvorí automaticky po zarezervovaní termínu rezervácie. V potvrdzovacom maili Vám príde odkaz, pomocou ktorého si nastavíte heslo.
Načo slúži zákaznícky panel?
V zákazníckom paneli môžete sledovať stav rezervácie, rezerváciu zrušiť alebo presunúť, meniť svoje meno, priezvisko, mail a heslo.
Ako sa dostanem do panelu zákazníka?
Cez položku „Tvoje rezervácie“ v navigačnom menu stránky.
Čo v prípade, že chcem rezerváciu zrušiť alebo presunúť?
Rezerváciu zrušiť alebo presunút je možné v paneli zákazníka.
Ako si obejdnám službu odvoz / dovoz?
Stačí ak pri rezervácii termínu servisu vo formulári vyberiete z rozbaľovacej ponuky možností v sekcii „odvoz / dovoz“ možnosť „áno“ a do políčka nižšie zadáte adresu pre odvoz / dovoz bicykla.
Ako sa realizuje odvoz / dovoz?
Ak ste si objednali službu odvoz / dovoz až k Vám domov budeme Vás telefonicky kontaktovať pre dohodnutie si termínu odvozu a dovozu.
Čo ak mám o odvoz / dovoz ale bývam mimo Bratislavy?
V takom prípade Vás budeme po zarezervovaní termínu telefonicky kontaktovať.
Ako si objednám prémium?
Pri rezervácii termínu servisu vo formulári vyberiete, o ktorý typ prémia máte záujem.
Fakturačné údaje
Košická 58, 821 09 Bratislava
IČO: 533 826 92
DIČ: 2121373969
IČ DPH: SK2121373969
Fakturačné údaje
Košická 58, 821 09 Bratislava
IČO: 533 826 92
DIČ: 2121373969
IČ DPH: SK2121373969
© 2021 saferide.sk | All rights reserved – Created by Monkeymedia
Fakturačné údaje
Košická 58, 821 09 Bratislava
IČO: 533 826 92
DIČ: 2121373969
IČ DPH: SK2121373969