img
loader image
Skip to content Skip to footer

FAQ

Čo sa udeje po tom, ako si zarezervujem termín rezervácie?

Dostanete potvrdenie, že Vaša rezervácia je prijatá a v maili si nájdete všetky podrobnosti ohľadom rezervácie spolu aj s odkazom, pomocou ktorého si nastavíte heslo a získate tak prístup do panelu zákazníka.

Čo to znamená “zarezervovať  si termín“?

Termín rezervácie slúži ako termín prijatia vášho bicykla do nášho servisu aby ste nemuseli stáť v radoch. Pri prijímaní zrealizujeme diagnostiku stavu vášho bicykla a určíme na mieste predpokladaný čas opravy alebo údržby.

Ako sa dozviem, že je môj servis vybavený?

Budete o tom informovaný mailovou notifikáciou. Taktiež sa vám zmení stav danej rezervácie v paneli zákazníka.

Kedy si môžem prísť po odservisovaný bicykel?

Počas otváracích hodín:

  • Pondelok , Streda, Piatok: 09:00 – 19:00
  • Utorok, Štvrtok: 09:00 – 17:00
  • Sobota: 09:00 – 12:00

Kedy sa dozviem predpokladaný čas a cenu opravy alebo údržby?

Tieto informácie sa dozviete pri príjmaní bicykla v našom servise po základnej úvodnej diagnostike.

Kedy platím za servis, prémium a službu odvoz / dovoz?

Všetky platby sa realizujú na mieste po dokončení všetkých úkonov.

Ako si vytvorím účet do zákazníckeho panela?

Účet sa Vám vytvorí automaticky po zarezervovaní termínu rezervácie. V potvrdzovacom maili Vám príde odkaz, pomocou ktorého si nastavíte heslo.

Načo slúži zákaznícky panel?

V zákazníckom paneli môžete sledovať stav rezervácie, rezerváciu zrušiť alebo presunúť, meniť svoje meno, priezvisko, mail a heslo.

Ako sa dostanem do panelu zákazníka?

Cez položku „Tvoje rezervácie“ v navigačnom menu stránky.

Čo v prípade, že chcem rezerváciu zrušiť alebo presunúť?

Rezerváciu zrušiť alebo presunút je možné v paneli zákazníka. 

Ako si obejdnám službu odvoz / dovoz?

Stačí ak pri rezervácii termínu servisu vo formulári vyberiete z rozbaľovacej ponuky možností v sekcii „odvoz / dovoz“ možnosť „áno“ a do políčka nižšie zadáte adresu pre odvoz / dovoz bicykla.

Ako sa realizuje odvoz / dovoz?

Ak ste si objednali službu odvoz / dovoz až k Vám domov budeme Vás telefonicky kontaktovať pre dohodnutie si termínu odvozu a dovozu.

Čo ak mám o odvoz / dovoz ale bývam mimo Bratislavy?

V takom prípade Vás budeme po zarezervovaní termínu telefonicky kontaktovať.

Ako si objednám prémium?

Pri rezervácii termínu servisu vo formulári vyberiete, o ktorý typ prémia máte záujem.

FAQ

Čo sa udeje po tom, ako si zarezervujem termín rezervácie?

Dostanete potvrdenie, že Vaša rezervácia je prijatá a v maili si nájdete všetky podrobnosti ohľadom rezervácie spolu aj s odkazom, pomocou ktorého si nastavíte heslo a získate tak prístup do panelu zákazníka.

Čo to znamená “zarezervovať  si termín“?

Termín rezervácie slúži ako termín prijatia vášho bicykla do nášho servisu aby ste nemuseli stáť v radoch. Pri prijímaní zrealizujeme diagnostiku stavu vášho bicykla a určíme na mieste predpokladaný čas opravy alebo údržby.

Ako sa dozviem, že je môj servis vybavený?

Budete o tom informovaný mailovou notifikáciou. Taktiež sa vám zmení stav danej rezervácie v paneli zákazníka.

Kedy si môžem prísť po odservisovaný bicykel?

Počas otváracích hodín:

  • Pondelok , Streda, Piatok: 09:00 – 19:00
  • Utorok, Štvrtok: 09:00 – 17:00
  • Sobota: 09:00 – 12:00

Kedy sa dozviem predpokladaný čas a cenu opravy alebo údržby?

Tieto informácie sa dozviete pri príjmaní bicykla v našom servise po základnej úvodnej diagnostike.

Kedy platím za servis, prémium a službu odvoz / dovoz?

Všetky platby sa realizujú na mieste po dokončení všetkých úkonov.

Ako si vytvorím účet do zákazníckeho panela?

Účet sa Vám vytvorí automaticky po zarezervovaní termínu rezervácie. V potvrdzovacom maili Vám príde odkaz, pomocou ktorého si nastavíte heslo.

Načo slúži zákaznícky panel?

V zákazníckom paneli môžete sledovať stav rezervácie, rezerváciu zrušiť alebo presunúť, meniť svoje meno, priezvisko, mail a heslo.

Ako sa dostanem do panelu zákazníka?

Cez položku „Tvoje rezervácie“ v navigačnom menu stránky.

Čo v prípade, že chcem rezerváciu zrušiť alebo presunúť?

Rezerváciu zrušiť alebo presunút je možné v paneli zákazníka. 

Ako si obejdnám službu odvoz / dovoz?

Stačí ak pri rezervácii termínu servisu vo formulári vyberiete z rozbaľovacej ponuky možností v sekcii „odvoz / dovoz“ možnosť „áno“ a do políčka nižšie zadáte adresu pre odvoz / dovoz bicykla.

Ako sa realizuje odvoz / dovoz?

Ak ste si objednali službu odvoz / dovoz až k Vám domov budeme Vás telefonicky kontaktovať pre dohodnutie si termínu odvozu a dovozu.

Čo ak mám o odvoz / dovoz ale bývam mimo Bratislavy?

V takom prípade Vás budeme po zarezervovaní termínu telefonicky kontaktovať.

Ako si objednám prémium?

Pri rezervácii termínu servisu vo formulári vyberiete, o ktorý typ prémia máte záujem.

Fakturačné údaje
SAFERIDE s.r.o.
Košická 58, 821 09 Bratislava
IČO: 533 826 92
DIČ: 2121373969
IČ DPH: SK2121373969
Fakturačné údaje
SAFERIDE s.r.o.
Košická 58, 821 09 Bratislava
IČO: 533 826 92
DIČ: 2121373969
IČ DPH: SK2121373969

Domov             O nás             Eventy             Čo robíme             Ako to funguje             Blog             Kontakt             Panel zamestnanca

 © 2021 saferide.sk | All rights reserved – Created by Monkeymedia

Fakturačné údaje
SAFERIDE s.r.o.
Košická 58, 821 09 Bratislava
IČO: 533 826 92
DIČ: 2121373969
IČ DPH: SK2121373969

Domov       

Ako to  funguje   

Eventy

Kontakt

 © 2021 saferide.sk | All rights reserved – Created by Monkeymedia